Sunday, September 5, 2010

History repeats itself!

כבר היה לעולמים
ירמי' הנביא האט געשריגען אז מע זינדיגט, קוקט וואס מען האט עהם געטיהן,
 היסטאריע חזר'ט זיך איבער
אינטערעסאנט אז זיי האבען עהם נישט געלייגט אין חרם!
ליינט אין פסוק, ירמי' קפיטל כ"ו
(א) בראשית ממלכות יהויקים בן יאשיהו מלך יהודה היה הדבר הזה מאת ידוד לאמר: (ב) כה אמר ידוד עמד בחצר בית ידוד ודברת על כל ערי יהודה הבאים להשתחות בית ידוד את כל הדברים אשר צויתיך לדבר אליהם אל תגרע דבר: (ג) אולי ישמעו וישבו איש מדרכו הרעה ונחמתי אל הרעה אשר אנכי חשב לעשות להם מפני רע מעלליהם: (ד) ואמרת אליהם כה אמר ידוד אם לא תשמעו אלי ללכת בתורתי אשר נתתי לפניכם: (ה) לשמע על דברי עבדי הנבאים אשר אנכי שלח אליכם והשכם ושלח ולא שמעתם: (ו) ונתתי את הבית הזה כשלה ואת העיר הזאתה {הזאת} אתן לקללה לכל גויי הארץ: (ז) וישמעו הכהנים והנבאים וכל העם את ירמיהו מדבר את הדברים האלה בבית ידוד: (ח) ויהי ככלות ירמיהו לדבר את כל אשר צוה ידוד לדבר אל כל העם ויתפשו אתו הכהנים והנבאים וכל העם לאמר מות תמות: (ט) מדוע נבית בשם ידוד לאמר כשלו יהיה הבית הזה והעיר הזאת תחרב מאין יושב ויקהל כל העם אל ירמיהו בבית ידוד: (י) וישמעו שרי יהודה את הדברים האלה ויעלו מבית המלך בית ידוד וישבו בפתח שער ידוד החדש: (יא) ויאמרו הכהנים והנבאים אל השרים ואל כל העם לאמר משפט מות לאיש הזה כי נבא אל העיר הזאת כאשר שמעתם באזניכם: (יב) ויאמר ירמיהו אל כל השרים ואל כל העם לאמר ידוד שלחני להנבא אל הבית הזה ואל העיר הזאת את כל הדברים אשר שמעתם: (יג) ועתה היטיבו דרכיכם ומעלליכם ושמעו בקול ידוד אלהיכם וינחם ידוד אל הרעה אשר דבר עליכם: (יד) ואני הנני בידכם עשו לי כטוב וכישר בעיניכם: (טו) אך ידע תדעו כי אם ממתים אתם אתי כי דם נקי אתם נתנים עליכם ואל העיר הזאת ואל ישביה כי באמת שלחני ידוד עליכם לדבר באזניכם את כל הדברים האלה: (טז) ויאמרו השרים וכל העם אל הכהנים ואל הנביאים אין לאיש הזה משפט מות כי בשם ידוד אלהינו דבר אלינו: (יז) ויקמו אנשים מזקני הארץ ויאמרו אל כל קהל העם לאמר: (יח) מיכיה {מיכה} המורשתי היה נבא בימי חזקיהו מלך יהודה ויאמר אל כל עם יהודה לאמר כה אמר ידוד צבאות ציון שדה תחרש וירושלים עיים תהיה והר הבית לבמות יער: (יט) ההמת המתהו חזקיהו מלך יהודה וכל יהודה הלא ירא את ידוד ויחל את פני ידוד וינחם ידוד אל הרעה אשר דבר עליהם ואנחנו עשים רעה גדולה על נפשותינו: (כ) וגם איש היה מתנבא בשם ידוד אוריהו בן שמעיהו מקרית היערים וינבא על העיר הזאת ועל הארץ הזאת ככל דברי ירמיהו: (כא) וישמע המלך יהויקים וכל גבוריו וכל השרים את דבריו ויבקש המלך המיתו וישמע אוריהו וירא ויברח ויבא מצרים: (כב) וישלח המלך יהויקים אנשים מצרים את אלנתן בן עכבור ואנשים אתו אל מצרים: (כג) ויוציאו את אוריהו ממצרים ויבאהו אל המלך יהויקים ויכהו בחרב וישלך את נבלתו אל קברי בני העם: (כד) אך יד אחיקם בן שפן היתה את ירמיהו לבלתי תת אתו ביד העם להמיתו:

3 comments:

  1. Can you explain in English please what this is all about. Does the tnach talk about molesters. did it exist then?

    ReplyDelete
  2. The Tanach tells us that Yermiyahu was giving mussar to the Yidden, and the king, and the kohanim - that are supposed to be the holiest - wanted to kill him, and consequently, the beis hamikdosh was destroyed. That shows, what these babboonim, who follow the ways of Billom harushe, could G-D forbid bring on Klal Yisroel.
    By the way on the lebovits/ashkenazy blog, all they have to say is "HA HA HA", all I will say to them is "Tooo Tooo Tooo. I'd rather associate with Vicky, than with the zoineh Gitty. I will leave that for your big rebbe.

    ReplyDelete
  3. I wanna commend you for changing your approach, educating instead of slamming.

    Although you're way over doing it when it comes to the epidemic facts, nevertheless, it might raise some more awareness on the matter, which is good.

    If Nuchem would deal with it in the manner you are currently dealing with it, people might have listened to him.

    But we all know the reason he didn't, cause his agenda is POWER AND CONTROL

    Please, do yourself a favour, drop Nuchem and go about your business educating the masses.

    ReplyDelete